Pre web sme použili čistú jednoduchú tému a celý dizajn sme nasadili na mieru po jeho schválení. Vyvarovali sme sa balastným témam, ktoré negatívne vplývajú na rýchlosť celého webu.
V prvom kroku sme pristúpili k redizajnu a návrhu kompletne novej identity a rebrandu z Biznisklub na Podnikateľské centrum.
Dominantou webu je pokročilá navigácia prostredníctvom kategórií a podkategórií, ktoré umožňujú filtrovať tisícky článkov prakticky okamžite podľa témy.
Administrácia prispôbosobená na správu rezervácií, súťaží a statického obsahu.
Na webe pokračujeme s aktualizáciami a pravidelným supportom.
Pre každého autora web automaticky generuje UTM link pre sledovanie návštevnosti v Google Analytics. Každý autor si teda môže vyhodnotiť návštevnosť zo svojho zdroja.
Technické riešenie webu umožňuje jednoduchú tvorbu obsahu spolu s preddefinovanými štýlmi pre tlačidlá, fonty, odseky.
Najväčšou výzvou bolo presmerovanie tisícky článkov na novú doménu bez straty organických pozícií a odladenie množstva chýb, ktoré sa časom nazbierali v Google Search Console.