Case study – odevypracovne.sk

Zadanie klienta
Zadanie klienta bolo zefektívniť výkonnostné kampane e-shopu a vyskúšať nové kanály. Neboli sme obmedzení korporátnym nastavením, preto sme ku projektu pristúpili komplexne.

Pri preberaní výkonnostných kampaní mal klient aktívne kampane, ktoré sme sa rozhodli prerobiť podľa našej štruktúry. Získali sme nové kľúčové slová, reklamné skupiny podľa zariadení a otestovali sme viaceré texty a umiestnenia.

Analýza kľúčových slov obsahovala niekoľko tisíc relevantných hľadaných výrazov, ktoré sme si prostredníctvom content gap analýzy prečistili.

A/B testovali sme aj umiestnenie emoji na social.

V našom UX labe sme kompletne otestovali cieľovú skupinu pri reálnom nákupe. Pozorovaním a vyhodnotením užívateľskej skúsenosti sme navrhli nové kroky pri optimalizácií webu. Po otestovaní sme odhalili aj chyby, ktoré sme už vďaka „deformácií“ na webe prehliadali. UX testovanie nám umožní pozrieť sa na web očami reálneho zákazníka.

Zvýšenie výnosov a transakcií prvý rok o viac ako 90%. Ďalšie roky v priemere o 50%.

Nové kanály priniesli nové možnosti oslovenia zákazníkov. Na naše naliehanie klient pristúpil aj ku kanálom, ktoré odmietal.

Potrebné dáta sme si vždy upravili podľa potreby. XML feedy generujeme podľa potreby vo vlastnom validátore.

V našom Google Ads účte sa nachádza viac ako 3000 aktívnych slov rozdelených do stoviek reklamných skupín.

Zaujalo Vás toto riešenie?
Spýtajte sa nás