Identifikácia klienta
Najväčšia nefranšízová realitná kancelária s viac ako 14 ročnými skúsenosťami s viac ako 120 profesionálmi v obore.
Zadanie klienta
Zadanie klienta bolo pripraviť náborovú kampaň pre jednorožca (unikátny mladý maklér), vedúceho pobočiek a finančníka (fintučkár).
Dizajn webov bol navrhnutý kompletne na mieru a bol pripravený skrz Elementor, aby si klient vedel operatívne obsah upraviť po vlastnej osi.
Weby mali nastavenú špecifickú identitu a komunikovali kľúčové benefity spolupráce s TUreality, komunikované na každom webe podľa relevantnej cieľovej skupiny spolu s vhodnými kreatívami.
Jednoduchý, ale príjemný a čistý dizajn vychádzal už z definovanej identity farieb a fontov.
Úspešný launch 3-kampane v oblasti náboru pre špecifické cieľové skupiny.
Marketingový mix a kreatívy boli pripravené individuálne pre každú cieľovú skupinu s dôrazom na relevantné USP, ktoré môžu cieľovú skupinu osloviť.
Zaujalo Vás toto riešenie?
Spýtajte sa nás