Správa Google Ads
V oblasti Google Ads spolupráca najčastejšie začína prevzatím už existujúceho účtu. V prípade, ak žiadnym účtom nedisponujete, vytvoríme Vám ho a zabezpečíme úvodné korektné prepojenia a nastavenia.
Po prevzatí účtu spracujeme na základe briefingu od Vás úvodný setup, ktorý je základným kameňom pre úspešné kampane. Spoločne nastavíme správne slová, správne texty, rozanalyzujeme si Vašich zákazníkov.
Po úvodnom nastavení prechádzame ku pravidelnej optimalizácií na základe vopred dohodnutého rozsahu s pravidelným reportingom a konzultáciami. Na začiatku odporúčame užšiu spoluprácu práve z dôvodu úvodného odladenia a zastabilizovania spôsobu inzercie.
Pozitívne referencie nás tešia, tie negatívne nás učia. Mnoho našich klientov počas posledných rokov spolupráce vyrástlo v silné a stabilné projekty.
Sme hrdí, že sme mohli byť súčasťou mnohých unikátnych projektov. Dnes pracujeme pre klientov našich klientov.
Dlho sme hľadali niekoho kto našej firme splní všetky očakávania v online marketingu, vyskúšali sme rôznych freelancerov a agentúry a stratili nádej, že nám konečne bude niekto vyhovovať. No keď sme narazili na Dávida všetko sa zmenilo optimalizoval naše reklamy tak, že sme znížili náklady a zvýšili obraty aj napriek tomu, že sme neboli eshop. Vždy spoľahlivo reaguje, dáva nám kopec nových nápadov čo zlepšiť či uz v ppc alebo webe a zdvihne aj o 1 ráno 😄 btw väčšiu kapacitu som ešte nevidel, mal by sa venovať aj školeniam
Spoluprácu s Lighthouse Media Solutions hodnotím veľmi pozitívne, po rokoch hladania správnej digitálnej a marketingovej agentúry sme konečne našli tú správnu a tešíme sa na dlhodobú spoluprácu. Podpora zo strany Dávida skvelá!
Odborné a promptné reakcie pri optimalizácii našho webu a nastavovaní PPC reklám.
Lighthouse Media Solutions SK pre mna zmenili vnimanie sveta oline reklamy. Po neskutocnom mnozstve sklamani z agentur a freelencerov, ktori sa snazili zoptimalizovat nase online reklamne aktivity (celosvetove) sa mi nadej vratila v podobe Dávid Krumpár a jeho sikovnosti pri optimalizacii. Naozaj mozem len a len odporucit. Pre mna osobne top topov a tesim sa na dlhodobu spolupracu.
Potrebovali sme zatraktívniť dizajn našej webovej stránky a doplniť nové funkcie.
Našou požiadavkou bolo spustenie webu na platforme WordPress, kvôli jej variabilite a jednoduchej administrácii.
Spoločnosť Lighthouse Media Solutions sme si vybrali spomedzi viacerých firiem na základe ich súťažnej grafiky,
ktorá obsahovo spĺňala naše kritéria a taktiež nás graficky zaujala.
So spoluprácou sme veľmi spokojný, nový web splnil naše očakávania.
Komunikácia s LightHouse MS je rýchla a jasná. Kedykoľvek potrebujeme niečo zmeniť či doladiť sú nám k dispozícii.
Ak zvažujete či už redizajn svojej webovej stránky, alebo spustenie nového webu určite ich odporúčame.
So spoločnosťou Lighthouse Media Solution pracujeme pár mesiacov. V minulosti sme mali iné agentúry, ale ich prístup nebol ani zďaleka taký dobrý. Oceňujeme, že každá naša požiadavka sa stretla s rýchlou reakciu a návrhom riešenia. Podotýkam každá. Zmysel pre detail a trpezlivosť je u nich štandard v akomkoľvek smere pri riešení akýchkoľvek dotazov. Vďaka za spoluprácu a veríme, že bude trvať ešte veľmi dlho.
Profesionálny prístup Dávid Krumpár, držanie termínov, spoľahlivý servis, ústretový prístup v krízových situáciách. Odporúčam.
Skvelá spolupráca, komplexná ponuka služieb a individuálny prístup – odporúčam
Po dlhom čase sme sa rozhodli pre redizajnáciu webu ZZES a pre výraznú zmenu funkcionalít webovej stránky. Voľba Lighthouse Media Solutions bola vynikajúcou voľbou, zo začiatku som to len predpokladal, dnes to už viem naisto. Profesionálna analýza požiadavky, vynikajúca priebežná komunikácia počas spracovania, profesionálny výstup a bezproblémová funkčnosť.
Spolupracujeme už dlhšie dobu v oblasti prípravy web stránok, online marketingu a SEO. Maximálna profesionalita a obetavosť. Sme 110% spokojní.
Jednoznacne odporucam. Spolupracujeme uz vyse polroka a viem, ze budeme spolupracovat urcite dalsie roky dlhodobo. Vsetky marketingove, analyticke, podporne, poradenske, webdizajnerske a ine aktivity vykonavane dokonale presne a profesionalne. Presne tak som si to aj predstavoval. Konecne po 12 rokoch sme narazili na agenturu, ktora dokaze zabezpecit kvalitny rast a poriadok vo veciach bez nedokonalostí premakany do detailov. Ďakujeme.
Som náročný na výber dodávateľov, ale s Lighthouse Media Solution a Dávidom spolupracujeme už roky na viacerých projektoch. Môžem ho len odporúčať. Je to presne ten človek, ktorý odpisuje na email ASAP a nemusím ho urgovať. To sa v dnešnom svete často nestáva.
Štefan Polgári, Managing Director Dognet & Ecommerce Bridge
Po pozitívnej skúsenosti s dodávkou webu energetickesluzby.sk a jeho následnou prerábkou podľa požiadaviek nového design manuálu sa Slovenské elektrárne rozhodli rozšíriť spoluprácu aj na korporátny web seas.sk a web inforcentra energoland.sk. Pomer cena/výkon je pri LMS bezkonkurenčný.
Odporúčame pre profesionálny prístup, rýchla komunikácia, moderné riešenia webu, vždy majú riešenie na všetky naše poziadavky. Spolupracujeme druhý rok a môžeme ich iba vrelo odporučiť. Výborná komunikácia a v krízových situáciách vedia všetko rýchlo vyriešiť.
Myslíme si, že áno. Môže sa však stať, že budeme plne vyťažení a ďalšieho klienta nebudeme vedieť obslúžiť tak ako by sme si želali. Je pre nás dôležité, aby sme Vášmu projektu venovali minimálne toľko času, koľko potrebuje.
Po úvodnej konzultácií je rad na Vás, aby ste nám Váš produkt či službu predali. Po úspešnom briefingu pripravíme kompletný harmonogram spolupráce spolu so záväznými termínmi.
Niektoré áno, niektoré nie. Naša spolupráca je transparentná a vďaka vopred nastaveným očakávaniam budete vedieť, čo môžete od spolupráce očakávať.
Google Ads kampane
Google poskytuje obrovský priestor pre reklamu a my vieme, ako nastaviť efektívnu Google Ads kampaň. Online reklama cez Google Ads je tak flexibilná, že dokáže mať nespočetne veľa podôb reklamy na nespočetnom množstve umiestnení. Vďaka nim si môžete kúpiť miesto na tom najlepšom mieste vo výsledkoch vyhľadávania alebo na rôznych webových stránkach a aplikáciách, ktoré spadajú pod Google. Existuje pár druhov týchto reklám, ako napríklad textové, obrázkové alebo videá. Tiež môžete vidieť reklamy na YouTube pred alebo po videách.
Cielenie reklamy je to prvé, čo by Vás malo zaujímať. Aj keby ste mali premakané texty a pútavé grafické výstupy, pokiaľ sa nedostanú k tým správnym ľuďom, stoja za nič. Musíte poznať cieľovku, ktorú Vaša reklama, teda produkty či služby, zaujmú. A toto my vieme. Vieme, ako cieliť reklamy na relevantných zákazníkov.
Poznáme správne kľúčové slová, poznáme cieľovú skupinu – ideme súťažiť! Výhrou je v tomto prípade reklamný priestor. A my sa snažíme o to, aby sme pre klientov vyhrali to najlepšie miesto. Tento proces sa volá bidding, ktorý si môžete predstaviť ako aukciu, v ktorej sa s konkurentami bijete o čo najvyššie priečky vo výsledkoch vyhľadávania alebo najlepšie reklamné priestory. V tejto fáze sa správame ako podnikatelia, ktorí chcú prebiť konkurenciu nášho klienta. Vieme, ako nastaviť bidding stratégiu v Google Ads so šťastným koncom.
PPC reklama
Reklama pay-per-click je taká, pri ktorej platíte len za to, keď niekto klikne na Vašu reklamu. Pri tejto forme propagácie si dávame záležať, aby bola čo najlepšie nastavená. Dbáme na správne kľúčové slová, nadpisy, podnadpisy a prakticky na všetko, čo môže Google zaujať a tak Vás vystavovať. PPC kampaň a Google Ads kampaň sú rozdielne vo forme rozpočtu. Zatiaľ čo pri Google Ads kampani platíte vami zvolenú sumu, podľa toho, aký rozpočet si stanovíte, cenu za PPC kampaň zistíte až v jej priebehu. Čo však viete, je cena za jedno kliknutie, ktorú si nastavíte pred spustením kampane. Správa PPC reklamy je u nás hračkou, pretože vieme všetky fígle, ktoré ju dokážu spraviť úspešnou.
Reporting a optimalizácia Google Ads
U nás žiadna kampaň nekončí jej spustením. Nielenže nastavujeme a spravujeme rôzne typy kampaní, ale tiež sledujeme ich výkonnosť až do stavu, kedy je dlhodobo efektívna. Na začiatku klientom odporúčame užšiu spoluprácu práve z dôvodu úvodného odladenia a zastabilizovania spôsobu inzercie. To, či sa kampani darí alebo nie, vyhodnocujeme metrikou konverzný pomer. Ide o pomer medzi počtom ľudí, ktorí klikli na danú reklamu a tými, ktorí vykonali požadovanú akciu, ako napríklad nákup, registráciu alebo stiahnutie aplikácie. Pokiaľ je konverzný pomer nízky, niečo je zle. A preto musíme optimalizovať reklamu do takého bodu, aby prinášala klientovi úžitok.
To, ako optimalizovať Google Ads kampane pre maximálny ROI (return on investment) vyžaduje pravidelný audit. Mnohí klienti sa nás na začiatku spolupráce pýtali, ako analyzovať výsledky Google Ads kampaní. Vždy odpovieme, že berieme údaje z každého rohu. To znamená, že zo všetkých častí kampane zozbierame relevantné údaje o výkonností kampaní, ako sú kliknutia, zobrazenia, konverzie či náklady. Pozrieme sa na metriky, ktoré sú pozitívne a ktoré sú negatívne.
Následne prichádza optimalizácia, v ktorej upravujeme také prvky, ktoré majú tendenciu zlepšiť negatívne výsledky daných metrík. Ďalej testujeme, analyzujeme, optimalizujeme a takto stále dokola. A viete, kedy zistíme, že kampaň bola úspešná? Na samom konci, rovnako ako aj klienti, ktorí zverili ich online reklamný priestor do našich rúk. Presvedčte sa na vlastnú päsť.